Sunday, October 31, 2010

Mungkin Aku Menangis Hari Ini.......

mungkin aku menangis hari ini
kerana terlalu banyak tawa semalam
mungkin aku berduka hari ini
atas segala dosa silam
mungkin aku menitiskan air mata ini
menyesali sikapku yang suram
mungkin aku bermerah mata ini
bukti bukan aku yang masih tenggelam


mungkin juga aku menangis ini atas
sikapku pada sang Pencipta Alam
dan tangis aku hari ini
entah dengan sebab yang masih kelam
bukti aku masih kuat melalui hari dan malam
penuh kasih tersiram...



p/s : after i got some teardrop, i write. no specific reason, even i don't know why.and yeah, it's a short one. but i like it myself :') i know He give me the chance to realize my mistakes :')
and a little explanation if you can't get what i want to tell through this poem is, i cried for no reason. but the probabilities are written and i meant those i wrote :) inshaAllah i'll write good things more and more.

No comments:

Post a Comment